zondag 12 februari 2012

Iris voorheen Carol helemaal thuis !!!

Hoi allemaal...
 
Ik ben Iris voorheen Carol en ben nu een maand in Nederland.
Mijn baasjes hebben me helemaal uit Spanje opgehaald.
Daar hebben ze gelijk nog  meer hondjes mee naar Nederland genomen en andere baasjes blij gemaakt..
Mijn baasjes waren erg onder de indruk van alle lieve hondjes in de refugio!
Wat fijn dat er zoveel mensen zijn die al deze hondjes opvangen en verzorgen.
Alle hondjes zijn zo blij met wat aandacht en zijn allemaal zo vreselijk lief!
 
Ik heb het heel erg naar mijn zin en kan ook heel goed met de katten Tommie en Doerak opschieten
De sneeuw vind ik helemaal geweldig en last van de kou heb ik niet..
Ik vind het heerlijk om buiten met de katten te stoeien en ook in het park met ander hondjes spelen is helemaal leuk..
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten