zondag 1 januari 2012

Cloudy nu 14 dagen in ons gezin

Dinsdag is Cloudy precies 2 weekjes bij me maar het lijkt of hij hier altijd al is geweest, hoe bijzonder! Het lijkt ook al veel langer geleden dat ik op Brussel airport met flinke kriebels in mijn buik hem stond op te wachten. Hij hoort er hier gewoon helemaal bij, het perfecte plaatje samen met Sammy en Deva. Een ware beschermer als het nodig is, zo leuk om te zien, het waakse van een keeshondje heeft hij zeker in zich zitten maar het fijne is dat hij dit echt alleen doet als er ook echt iets gaande is. De postbode kan dus zonder schrik nog steeds de post bezorgen. Na 3 dagen was Cloudy geheel zindelijk en hij doet zijn behoefte nu heel netjes tijdens de wandelingen.  Met de kerst was het geweldig om de tevredenheid en vrolijkheid van Cloudy te zien bij het ontdekken van alle cadeautjes onder de kerstboom. Net als Sammy en Deva wist hij wel raad met het uipakken, op zulke momenten zouden de tranen je in de ogen blinken als hij dan zo dankbaar een dikke lebber komt geven! Ik was een beetje bang hoe het met oud en nieuw zal gaan verlopen. Overdag en ’s avonds is alles helemaal goed gegaan, geen angst en net zo vrolijk als altijd! Iets na 0:00 ging Cloudy heel even onder de eettafel zitten maar voegde zich alweer snel in de roedel en heeft toen lekker veilig in de armen gelegen op de bank. Cloudy heeft nu als troetelnaam “Cloudje met het hartje van Goudje” hij is namelijk een heerlijk mannetje die ik voor geen goud meer zou willen missen.

Ik wil iedereen een heel mooi en diervriendelijk 2012 toewensen en ook wil ik de vrijwilligers van ACE heel erg bedanken voor alles wat ze voor mij en Cloudy hebben betekent, dit zullen wij uiteraard nooit vergeten. Ik hoop dat er in 2012 ook weer heel veel hondjes een warm mandje vinden bij mensen met dat grote dierenhart, ook hoop ik dat ACE veel steun zal gaan krijgen in dit nieuwe jaar, steun die heel hard nodig hebben!

Groetjes,

Nanda, Cloudy, Sammy & Deva

Cloudy, Deva, Sammy & Ziva en Dico

Voor alle drie de eerste kerst

Cloudy en Deva Kerstcadeautjes
Liefde 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten