maandag 23 januari 2012

ARMANI’s gouden mandje !

Een gouden mandje die had ik hiervoor al, maar sinds 1 januari verblijf ik bij mijn nieuwe baasjes !
Ik ben op mijn 5e jaar naar Nederland gekomen, ik ben opgegroeid bij een Engels gezin in Spanje totdat mijn baas plotseling kwam te overlijden en er niet meer voor mij gezorgd kon worden.
Een mevrouw in Nederland was zo lief om mij op te vangen en daar moest ik wel even aan wennen, ik vond katten heel erg leuk om achteraan te rennen en ik wist mij geen goede houding te geven bij andere honden.
Hierdoor was deze mevrouw een paar keer met mij gevallen. Men ging op zoek naar een nieuw huisje, iemand die mij de baas kon zijn. En jawel, gelukkig op 1 januari dit jaar waren zij daar dan!
Ik ben net niet de jongste meer, maar gelukkig vonden mijn nieuwe baasjes dit helemaal geen probleem! Ik heb nog een heel leven voor mij en vind het heerlijk in mijn nieuwe huis.
Ik blijf mijn baasjes dan ook kusjes geven, want ik wil nu echt niet meer weg!
Aan de lijn loop ik als de beste, in het benaderen van andere honden ben ik nog wat onzeker, maar mijn baasjes helpen mij hier heel goed bij. Het gaat dan ook steeds beter!
Op het strand en het bos, mag ik los! Ik vind het dan ook heerlijk om met andere honden te ravotten en wil hierdoor mijn baas nog wel eens vergeten.
Ik moet nog even wennen om terug te komen als ze mij roepen, ik vind het dan ook allemaal zo leuk. Thuis heb ik een heerlijke mand en daar kan ik voor uren op slapen!
Hier wil ik nooit meer weg !
 
Mijn baasjes en ik willen iedereen bedanken, die mij geholpen hebben.
Ik ben nu 6 jaar en wil de rest van leven genieten van mijn nieuwe baasjes en zij van mij !
 
Hondengroetjes Armani!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten