dinsdag 20 december 2011

Twinky heeft hulp nodig, wie wil hem helpen???

Aan mijn dierbare “foster”mensen,

Graag zou ik nog eens een oproep doen voor het volgende. Je zal het misschien later wel op het blog lezen maar ik wens jullie persoonlijk hierover te mailen.
Op 6 februari vorig jaar heeft Doris, een dame die voor onze organisatie ook al heel wat heeft gedaan, Twinky geadopteerd.
Na enkele tijd bleek dat  Twinky levershunt heeft, als je dit op Google opzoek kan je lezen dat dit aangeboren en levensbedreigend is. Doris heeft aan dit hondje al 3.000€ besteed aan de nodige zorgen maar een levensreddende operatie is superdringend nodig.
Wij weten allemaal hoe het voelt dat je alles voor je hondje overhebt om hem te redden. Doris heeft echter niet meer de financiële mogelijkheden en heeft onze hulp ingeroepen.
Lieve mensen, mag ik aub rond de Kerstperiode een warme oproep doen om Twinky zijn operatie te gunnen en een kleine donatie te doen.

 rekeningnummer 778-5983521-34. op naam van Chiotis-Krausse
Dexia bank België
IBAN  BE 68 7785 9835 2134
BIC GKCCBEBB
Dit is de rekening die speciaal alleen voor Twinky gebruikt zal worden.

Als jullie willen doneren wil je dan op mijn mailadres doorgeven hoeveel jullie gedoneerd hebben zodat ik kan volgen hoever we staan en wat we eventueel nog meer kunnen doen?

Mijn oprechte dank
Maries

Geen opmerkingen:

Een reactie posten