zaterdag 24 december 2011

Sfeerbeelden deze week,... de laatste week voor Kerst,...

Lieve mensen allemaal,

Omdat het Kerst is en ik even tijd wil maken om jullie wat sfeerbeelden te laten zien, gewoon een week als elke andere, maar iets anders met het Kerstgevoel erbij,..het is de eerste keer in mijn leven dat Kerst me zwaar valt,..nog steeds mis ik mijn allerliefste vader, nu 12 jaar niet meer,...maar dan mijn,... onze
hondjes,..die gaan door me heen, de fostertjes thuis, we zijn met Kerst met zijn 27,... en gaan gezellig samen zijn,..maar onze andere lieverds, die zitten daar te hopen op hun Kerst , zou het ooit gebeuren, zouden we ooit naar huis gaan ??
De bedrijvigheid van de laatste weken, zovele mochten het geluk ervaren, mochten naar "huis", de  kooi naast hem, naast haar,....die mocht met me mee,..ze weten het, ze zien het, ze zijn niet dom,..en ik beloof elk telkens , keer op keer, "jij ook schat, jij ook gaat op een dag met me mee naar de luchthaven",..en mijn gevoel gaat over, ze weten het, hen maak je niets wijs, ... tegen een mens kan je iets verbergen, maar,....niet aan een hond, onze ogen spreken en ons gevoel, onze gemoedsstemming gaat over,..positief of
negatief,...hen maak je niets wijs,..
En 1 ding weten ze allemaal, dat ik het meen, op een dag gaan zij ook naar huis, maar wanneer,..dat is waar zij elke dag mee opstaan,...wanneer,...

Hier toon ik enkele sfeerbeelden, deze week alleen kwamen er een 40 tal honden binnen, pupjes, en pupjes, die zetten we nog niet op site, teveel sterven,..en dan moet je de mensen zo triest maken, want het doet pijn als een jong leven je ontglipt nadat God het je toevertrouwde om te redden, mijn lieve man gaar verder met zijn vloer leggen in het etenshok, waar teveel ratten trachten Kerst te vieren, dat zal ook weer zijn opgelost,..

Oude cockertje heeft ook een heel zwaar rugzakje,...zijn oogjes staan triest,...Cookie,...zijn verhaal volgt nog,...

Een hele familie Mastientjes werden gebracht,... met de belofte de mama te steriliseren, als we hen opnamen,.. maar mama s kindjes zijn er, mama kwam niet,...

Vlekje, Beauty, de Yorkietjes,.. Cassandra,... Helmut en Natalie,...onze grote en onze kleintjes...,..wil ze allemaal even in de picture zetten, maar dan wordt Harriet boos op me,  te veel fotootjes zegt ze dan,..daarom kijk aub op onze blogs even naar de meerdere fotootjes,..want op ons dagboek kunnen ze niet allemaal op, ok....

Mollie kwam erbij,... en gisteren werden er weer 4 over het hek gegooid,... kwam een Spaanse familie met een jonge retriever,.. ook met Kerstavond mocht ie niet meer blijven,..

Ach lieve allemaal, ik heb jullie zoveel te vertellen, maar de tijd dringt weer, straks is het KERST, even onderuit aan de lekkere dingen en dan morgen gezond weer op,  en doorgaan voor deze stakkers die ons allemaal zo dierbaar zijn, een voor een,...

Geniet van jullie Kerst Fabienne







Geen opmerkingen:

Een reactie posten