donderdag 22 december 2011

Risas

Mijn naam is Risas, omdat ik altijd heel erg moet lachen. Ik heb best lang moeten wachten op mijn home-sweet-home. Maar uiteindelijk een super fijn, warm mandje gevonden, en ze hebben hier ook een hele grote tuin waar ik heerlijk kan rennen en spelen. We gaan veel wandelen en naar de bossen, dat vind ik heerlijk! Maar weet je wat pas echt leuk is? Ik ga assisteren bij de training tot hulphond! In januari gaat de training van start maar ik heb ondertussen al mijn hulphondendekje gekregen en deze week mag ik voor het eerst mee naar de supermarkt (krijg ik vast de slappe lach). Samen met mijn baasje ga ik heel veel dingen leren zodat ik goed kan helpen (en zelf gewoon de kastjes kan openen waar de lekkere hapjes liggen ; ). Mijn baasje is nu al heel erg trots op mij en ik mag hier voor altijd blijven wonen...is dat geen happy end? Ik hoop dat mijn vriendjes van de refugio ook zo'n fijn mandje vinden. En wil graag Fabienne en alle andere medewerkers bedanken voor alle goede zorgen. Woef woef van Risas y felices fiestas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten