dinsdag 1 november 2011

Pipa en de Club van Honderd

Hallo 

Sinds 27 maart jl.is Pipa bij mij thuis gekomen. Doodsbang kwam zij op Rotterdam aan en Fabienne had doorgegeven dat zij haar band om moest houden en pas bij de auto uit de bench mocht komen.
Nou wist ik dat het een hele bange hond was dus ik was wel voorbereid maar het heeft heel lang geduurd voordat zij uit de bench kwam. Dankzij veel hulp van lieve mensen konden wij de bench in de auto op zijn kop houden zodat zij er uiteindelijk uit gleed. Thuis gekomen heeft zij 3 dagen onder mijn bed gelegen van angst en mede door de hulp van een gedragstherapeut ging het na een klein weekje steeds beter. Stap voor stap ging het steeds beter en nu een half jaar later herkent niemand haar meer, zo blij is Pipa en zo vreselijk lief. Alleen kleine ruimtes zijn nog een probleem maar ook dat word al minder en nu heb ik een
oproep aan alle mensen die een ACE hond hebben geadopteerd.
Ton Roos heeft de CLUB van HONDERD opgericht.
Het is een club waar iedereen 1 euro of meer kan storten.
Als Fabienne meld dat er iets heel dringend nodig is stort Ton dat geld of koopt hier de dingen voor haar en stuurt ze op.Helaas zijn er niet zoveel leden. Maar lieve mensen, als IEDEREEN die een hond heeft geadopteerd 1 EURO stort kunnen we zoveel meer.
Het moet kunnen want als ik het kan kunnen jullie het ook. Ik heb het nl. echt niet breed maar ik laat iedere maand die ene euro van mijn rekening halen, het is niet veel maar als wij dit met zijn allen doen word het iets heel moois.
Kom op mensen doe mee, doe het nu want anders word het weer vergeten.
Stort Uw 1 EURO of meer op Ing. 1336912 t.n.v. A.G.Roos
Heel veel dank namens PIPA en alle andere lieve honden.

--
Monique Zaal

0624217388

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten