zaterdag 19 november 2011

Fientje - voorheen Soe - voorheen Sola

Hallo allemaal.
 
Ik heb mijn nieuwe baas zo gek gekregen dat ik zijn computer even mocht lenen. Kostte geen moeite. Ik hoef maar even met mijn kont te draaien en hij gaat plat voor me.
 
Zo vlug kan het gaan. Twee dagen geleden nog in het warme Spanje.
Inmiddels de dierenarts al gezien. Gistermiddag naar de beautysalon me heerlijk laten verwennen.
Ik ben  een beetje dunnetjes, dus ik heb het gauw koud (trapten ze in).
Vandaag naar een haute couturezaak geweest. Ze twijfelden over een oranje blazer of een rode robe.
Ik heb die rode robe mee naar buiten gesleurd. Dus? Jawel, ik kreeg mijn zin.
 
Met de andere leden van deze club kan ik het goed vinden. Alleen Lotje, die rooie rotzak is een beetje jaloers. Maar als die vervelend doet kruip ik achter dat geweldige lijf van Brammetje (hoe komen ze op dat ...tje). Daar heb ik mijn aanbidder en beschermer in gevonden. Saartje heeft geloof ik een beetje de perst in. Ze is niet langer de jongste. Maar dat draait wel bij.
 
Ik zal binnenkort nog wel wat plaatjes sturen
 
Groetjes van Sola – nu dus Fientje.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten