donderdag 24 november 2011

Een Kerstwens van Champ

De kerstwens van….Champ….    
Ze noemen mij hier Champ…..een lachertje vind ik zelf….
Ik voel me hélemaal geen Champ meer…..
Ik heb die naam hier gekregen, waarschijnlijk vonden ze mij er dan wel uitzien als een échte kampioen, en ja, ik heb me ook wel lang zo gevoeld,
Maar éérlijk, niemand ziet mij nog als een champ,
al jaaaaaaaaaaaaaren zit ik hier  achter tralies, momenteel te rillen van de kou,
ik zie de één na de ander hier vertrekken, en IK “ de champ??” zit er nog altijd…
Néén een  doodgewoon zwart hondje, waar iedereen voorbij loopt…dag na dag..maand na maand, jaar na jaar…dat ben IK…..
Ik ben nochtans lief  hoor, voor mens en dier, zoals een échte kampioen het betaamt,en toch…
Waarom ziet niemand mij ?
 Dus ik wil jullie  nog één keer mijn kerstwens laten weten:
Alsjeblief….laat mij terug een champ zijn, jullie kampioen…
voor altijd !!!!!
Champ- sectie D – Hok 4



Geen opmerkingen:

Een reactie posten