woensdag 23 november 2011

Bibi

Zeer gelukkig zijn we met ons kleine Bibi meisje. We hebben haar op dinsdag 18 oktober opgehaald in Zaventem. Een traan heb ik gelaten toen ik haar in die grote kist zag zitten, we kenden haar namelijk alleen van een foto en nu was ze er echt....de kleinste die erbij zat. Wat een dotje !

Nu is ze inmiddels bijna 1,5 maand bij ons in Breukelen. En het gaat voorbeeldig. Goed zindelijk en ontzettend lief. Een enorme knuffelkont en we smelten bij haar blik, die oogjes.....zo ondeugend, om op te vreten gewoon. Ze wordt zelfs zo verwend dat ze mee naar bed mag, fout hè ! Het leven met onze 4 katten vergaat Bibi prima. Boven verwachting zelfs. Bibi let goed op dat één van de katten niet in haar mand gaat zitten. Dan is ze er als de kippen bij.

Het klinkt misschien gek, maar een leven zonder Bibi kan ik mij niet meer voorstellen !

Ik hoop dat er nog heel veel hondjes uit Spanje een geweldig liefdevol huis vinden, waar ze de aandacht krijgen die ze verdienen.

Mirjam en Odin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten