donderdag 13 oktober 2011

Petertje, die het niet redde

Petertje, ja wie is Petertje. 21 september had Fabienne geschreven over Petertje, het wit bruine hondje. Samen met fotoos van Mastin, Mama en nog een heel mager hondje. Ik had nog wel een plaatsje,gauw gebeld. Het moest lukken, want ik was de 24ste jarig. Alles werd in het werk gesteld. Zaterdag de 24ste moest ik naar Fabienne bellen. Petertje was niet meer. Gelukkig redde zij wel andere hondjes, maar hoe het kan? Ik mis Petertje. Hij staat bij mij voor alle verschrikkingen, die overal gebeuren. Zo'n mooi wit bruin hondje, wat hier ook erg welkom was. Zaterdag hoop ik Alois, Zasha en Yona te verwelkomen.Misschien moet ik toch wel een traantje laten, want Petertje wilde ik ook zo graag verwelkomen.
 
Waarom ik je dit schrijf, als nazorg voor mij, Petertje heeft het niet meer nodig, maar ik wel.
 
Over de schattebouten die komen, schrijf ik je zo gauw mogelijk.
 
 
Ik weet niet of je dit op de blog plaatst, maar ik had het nodig, zodat de hondjes die het niet redden vooral niet vergeten mogen worden. Groeten Gerrie
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten