zaterdag 21 mei 2011

Beste Mensen,


Met moeite en pijn in mijn hart heb ik zitten kijken naar de situatie zoals die nu is in Spanje.
En dan kijk ik naar mijn griekse en spaanse honden die ik hier heb lopen. Een heerlijk kussen om op te slapen, heerlijk eten,
Speelgoed, een eigen baasje en noem het maar op.

Hoe vaak plaatsen we niet een stukje op dit blog dat we zo blij zijn met onze hondjes bij Fabienne vandaan.
Met zoveel liefde van de straat gehaald door haar, en altijd maar roeien met de riemen die ze heeft.

Laten we haar een hart onder de riem steken, en laat iedereen naar draagkracht bijdragen.
Zij doet zoveel voor deze dieren, we kunnen haar toch niet in de steek laten?

Deze maand heeft iedereen zijn vakantiegeld, mensen een paar biertjes minder op de vakantie en dat bedrag kan naar Spanje.
En Fabienne en vele hondjes zijn U dankbaar.

Laten we allemaal een bijdrage storten. Wacht niet tot morgen maar doe het nu.
Morgen bent u het weer vergeten of gaat het leven hier weer gewoon door.

Laten we er even bij stilstaan en laten we allemaal een bijdrage overmaken.
Laat u hart spreken, kijk naar uw eigen hond, die hier alles heeft.
Laten we ze daar ook wat geven.

Aub, doe het vanavond nog en maak een bijdrage over naar Fabienne van ACE.
Zij heeft het zo verdiend.
Draag uw steentje bij, vanavond nog, en laat ze niet in de modder zakken.

Groet van Salsasalsa en Pipi namens hun baasje Netty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten