zondag 24 april 2011

Cesar nu Cees is ook in zijn gouden mand beland, of beter gezegd op zijn gouden bank.

Ik heb Cees(Cesar) geadopteerd en ben erg blij met hem, hij is super vrolijk, leert snel en begint al aardig ondeugend te worden.
 
 
 
Hij had veel te zien hier, een paar cavia's daar zit hij vaak naar te kijken op een stoel, een hamster, die moet hem nog niet. En de kat, die heeft hem goed onder controle.
 
 
De eerste paar dagen was het wel wennen voor Cees, buiten wat angstig (nieuwe omgeving) maar nu gaat het al veel beter. Hij loopt goed naast me, luistert naar mijn comando's en speelt met elke hond die hij tegen komt., aan de lange lijn dat nog wel. In huis is hij erg vermakelijk, hij dendert met zijn speeltjes, bank op bank af, gooit ze in de lucht en vangt ze ook weer op. Verder volgt hij me op de voet waar ik ben is Cees ook. kortom een heerlijke hond.
 




Gozine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten