donderdag 24 februari 2011

Mededeling van Alfie


Hallo!!

Ik wil even de melding doen,
dat ik hier Zwaar mishandeld wordt.

Ik moest net in Bad!!!
TWEE keer wassen,
met ZEEP en het stonk heeeeeeel vies..

het afspoelen was helemaal niet leuk,
en ik was heel zielig aan het bibberen,
maar ze ging gewoon door..

 
njha,, het afdrogen was wel leuk...
en het vrouwtje zij dat ik heel lief was..

ik lig nu lekker naast haar te slapen,
de openhaart is aan, en dat vind ik heeeeeel fijn!!!
mijn kussentje ligt naast de haart,
en ze zegt dat ik echt een verwend mormel ben geworden.

ik ben bij de dermatoloog in Spa geweest.
bij de dierenarst weten ze niet meer wat Skip en ik hebben.
We zijn onderzocht,
en de dokter denkt nu dat we een onderhuidse mijt hebben..
maar dat is nog niet zeker,
we worden er wel al voor behandeld.
Ik heb nog steeds heeeeel veel jeuk..
het vrouwtje zegt dat dat ook de rede is dat ik in bad moet.
vanaf nu elke week!!!! 1x in de week.. pfff

het vrouwtje zegt dat ze blij is als het de mijten zijn (Fijn is die!!)
maar dan mag ik stoppen met hypersensobaliseren..
dat zou wel fijn zijn want die spuiten vind ik he-le-maal niks..
maar het is nog te vroeg om hier uitspraken over te doen..
ik moet volgende maand terug.
die griezellige meneer, wilde de hele tijd aan me zitten!!
zolang ik daarna maar weer tegen het vrouwtje aan mag kruipen..
en we op de terug weg broodjes met kaas kopen..
kan ik er mee leven..

ik maak niet meer zo veel kapot!!
alleen soms een eierdoosje.. oudpapier..
en mama denkt dat we niet veel bloemen krijgen deze lente,
waarom weet ik ook niet..
ik vond van die grappige ballen onder de aarde.. ze waren best lekker..
laatst had het vrouwtje de 'decoratie' op tafel laten staan en ik had alles heel gelaten!!
wat ben ik toch een braaf hondje he!


ik hou jullie op de hoogte!!

kusjes en een knuffel van Alfie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten