zondag 27 februari 2011

Aankomst Rocky A.C.E.

Mijn naam is Rocky (asielnaam Winy -  3352).
Op zondag 23 januari 2011 ben ik met het vliegtuig van Malaga naar Brussel gevlogen. Op het vliegveld werd ik (samen met nog 5 andere geluksvogels) door de nieuwe baasjes opgewacht. Na de nodige formaliteiten mocht ik met de auto (met de auto mee vind ik leuk!) naar mijn nieuwe onderkomen.
Van mijn aankomst in Brussel hebben mijn nieuwe baasjes een filmpje gemaakt, te zien op You-Tube
 (zie link: http://www.youtube.com/watch?v=vxJZEl84ZD4)






Ik voelde me gelijk op mijn gemak in mijn nieuwe leefomgeving. In het begin moest ik nog wel even wennen aan de drie katten die ook in huis rondlopen, maar  intussen ben ik al goede maatjes met hen geworden.
Ik  wandel graag - mijn baasjes gelukkig ook – en we lopen vrijwel dagelijks enkele kilometers door het bos of in de stad. Af en toe (in losloopgebieden) mag ik vrij lopen en rennen en kan dan lekker met andere honden spelen.


Binnenkort ga ik naar school om beter te leren begrijpen wat mijn baasje van me wil en om nog beter met andere honden en katten om te kunnen gaan.

Ben iedereen van  ACE heel dankbaar dat ze mij hebben opgevangen, goed voor me hebben gezorgd en een nieuwe baas voor me hebben gevonden.


Een poot van mij en de groeten van mijn baasjes Wim en Jett

Geen opmerkingen:

Een reactie posten